18 Mart 2013 Pazartesi

Atıştırmalık sunumlar

Hepimiz kendimize kahvaltı hazırlarken yada pratik atıştırmalık bir şeyler yapaken görselliğe çokta önem vermeyiz. Çünkü sonuçta sadece ben yiyeceğim yada aman çabuk olsunda, karnım doysunda bana yeter mantığıyla özensiz hatta ayak üstü atıştırırız. Fakat bir misafirimiz gelecekse yada bir arkadaşımızla atıştırıcaksak pratik ufak dokunuşlar yapmak çokta zorumuza gitmez heralde, o zaman sizlerle kolay, pratik, şık sunum şekillerinden bir kaç tanesini paylaşayım.
Ekmekli ve biberli yumurtalar görülmüş sunumlar fakat benim hep hoşuma gitmiştir. (Benim gibi yumurta sarısının üzerindeki akından rahatsız oluyorsanız, bir kaşık yardımıyla sarısının etrafında kesikler yapıp, sonrada zarını üzerinden yumuşakça bir kenara çekip pişirin)

Yada eğlenceli pancakeler yapabilirsiniz pancake hamurunun tarifini daha önce (http://basitkolayyemekler.blogspot.com/2013/03/pancake.html) vermiştim. Yanmaz kalıpları tavanıza yerleştirin üzerine pancake hamurunu koyun biraz bekleyin çevireceğiniz zaman kalıpları kaldırıp çevirin. Mesela bende pancake hamuruyla ailemdeki kişilerin baş harflerini yaparak şirinlik yapıyorum.  :)
Birde gıda boyasıyla haşlanmış yumurtalar baya bir renk verir soframıza...
atıştırmalık tariflerYumurtaları haşladıktan sonra sert bir zemine vurarak çatlaklar oluşturun ve bu çatlakların arasından küçük parçalar çıkarıp, boşluklardan gıda boyaları dökün. Yumurtaları soyduğunuzda eğlenceli görüntüler çıkacaktır.
çocuklar için sunumlar
aparatif
çocuklar için eğlenceli sunumlar





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.