1 Nisan 2013 Pazartesi

Salata Sunumları

Merhabalar...
Sofralarımıza hem renk veren hemde sağlıklı vazgeçilmezlerinden olan salataların farklı sunum şekillerinden paylaşmak istedim. Benim için uzun süredir paylaşımda bulunamadım bu da yeni bir blog yazarı olmama rağmen beni nedense huzursuz ediyordu. Sanki her gün bir şeyler yazmam gerektiğini hissediyorum :) bağımlılık yaptı sanırım yinede tarif olmasada görselleri paylaşmak istedim. En beğendiğim salata ise karpuz, peynir ve kividen yapılan küp bence çok hoş görünüyor. ilerleyen zamanlarda yine farklı salata sunumlarını yayınlayacağım. Salatalar için tarif vermeme gerek kalmıyor zaten görseller siz hamarat hanımlara yeterince salataların nasıl yapıldığına dair herşeyi anlatıyor fakat sormak istedikleriniz olursa yorumlarınızı paylaşabilirsiniz.






4 yorum:

  1. evde yapılacak şeyler gibi değil sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. badem ben karpuz mevsimi gelsin kırmızı kırmızı karpuzlarla ilk resimdekini mutlaka deneyip paylaşacağım yani denemelik çok zor olmaz sanırım.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.