17 Kasım 2013 Pazar

Şık Sunumlar


Merhabalar hanımlar
Sofralarımızın şıklığı en bizim şıklığımız kadar olmalıdır. Tabi her bütçenin kendine göre yapabileceği ufak hareketler vardır. Bende şık sunuma önem verenlerdenim. Lezzet ayrı konudur her elin mahareti, her evin damak tadı farklıdır. Fakat en güzel sunum hep bizimkidir. 
İnternetten bulduğum farklı ilğinç fikirleri sizlerle paylaşmak istedim. Mayalı hamurdan sepet fikri ve yeni doğan bebeklerimiz için tablo fikri çok hoşuma gitti. İllaki bir şeylerde bir şıklık olmalı ama değil mi? 










3 yorum:

  1. Şu yenidoğan çerçevesi hep aklımda, oglumun ilk giysileriyle yapmayı düşünüyorum ben de ama hala hayata geçiremedim :) digerleri de çok hoş, denenesi fikirler..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten Çok şık ve çok mantıklı işler takipteyim 👍

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ
ADI/URL KISMINA SADECE ADINIZI YAZARAK YA DA ANONİMİ SEÇEREK HERKES YORUM YAPABİLİR.